ليدر ديزاين | منتديات نسائم الشرق
 



♥ ☆ ♥ اعلانات ليدر ديزاين ♥ ☆ ♥
عدد الضغطات : 59عدد الضغطات : 66عدد الضغطات : 89
عدد الضغطات : 40

 
 
الإهداءات
 
 

 
 
العودة   ليدر ديزاين | منتديات نسائم الشرق > ليدر ديزاين للتصميمات ودروس الفوتوشوب الحصرية ::. حصريات اون لاين ::. > إبداع ريشة
 
 

5 معجبون
۩۞۩ معلومات الموضوع ۩۞۩

إضافة رد
 
 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
 
 
#1  
قديم 07-12-2018, 12:01 AM
ايوب افندى غير متواجد حالياً
لوني المفضل Cadetblue
 رقم العضوية : 614
 تاريخ التسجيل : Dec 2018
 فترة الأقامة : 79 يوم
 أخر زيارة : 07-12-2018 (12:03 AM)
 العمر : 72
 المشاركات : 2 [ + ]
  مواضيعي : 1
  عدد الردود : 1
 التقييم : 10
 معدل التقييم : ايوب افندى is on a distinguished road
بيانات اضافيه [ + ]
حصرى اتيليه ايوب افندى





عم ايوب راجل على قد حاله ...شاف ناس كتير بتفتح اتيليه
للفنون والتصميمات !!!
قال يا واد افتح انت كمان اتيليه بمناسبة العام الجديد

2019 كل عام وانتم بخير

منتظر تشرفونا وتكتبوا رائيكم ويشرفنا ايضا عرض معروضات لكم مساهم فى الارتقاء والمنافسه كمان
اهل وسهلا فى معرض : عم ايوب افندى


اتيليه ايوب افندى

اتيليه ايوب افندى

hjdgdi hd,f htk]n hd,f



المصدر : || ليدر ديزاين | منتديات نسائم الشرق إسم الموضوع : || اتيليه ايوب افندى  القسم : || إبداع ريشة كاتب الموضوع : || ايوب افندى




رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 10:27 AM   #2

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى







رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 10:45 AM   #3

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى







رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 10:46 AM   #4

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى







رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 10:48 AM   #5

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى







رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 11:14 AM   #6

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى









رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 11:32 AM   #7

 
الصورة الرمزية ليدر

 عضويتي » 33
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » اليوم (06:52 AM)
مشَارَڪاتْي » 9,364
مواضيعي » 1910
عدد الردود » 7454
الاعجابات المتلقاة » 2182
الاعجابات المُرسلة » 2420
 العمر : 52
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 965
 معدل التقييم : ليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to behold
 اوسمتي :

وسام الالفية التاسعة وسام الادارة وسام العضوية وسام التميز 

ليدر غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى



ايه يا كبير الشغل الجامد ده
ما شاء الله
حاجة جميلة والله


 توقيع : ليدر

ربِّ ارحمهما كما ربياني صغيرا

اعمل كوبى من مشاركتك او موضوعك
قبل الاعتماد لوجود مشكلة بالمنتدى




رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 06:09 PM   #8

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى







رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 08:04 PM   #9

 
الصورة الرمزية ليدر

 عضويتي » 33
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » اليوم (06:52 AM)
مشَارَڪاتْي » 9,364
مواضيعي » 1910
عدد الردود » 7454
الاعجابات المتلقاة » 2182
الاعجابات المُرسلة » 2420
 العمر : 52
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 965
 معدل التقييم : ليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to beholdليدر is a splendid one to behold
 اوسمتي :

وسام الالفية التاسعة وسام الادارة وسام العضوية وسام التميز 

ليدر غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى



ايه يا كبير الحاجات الجامدة دى




رد مع اقتباس
قديم 07-12-2018, 08:12 PM   #10

 
الصورة الرمزية افندينا

 عضويتي » 19
 سجلت » Dec 2015
 آخر حضور » يوم أمس (12:43 PM)
مشَارَڪاتْي » 2,781
مواضيعي » 334
عدد الردود » 2447
الاعجابات المتلقاة » 330
الاعجابات المُرسلة » 40
 العمر : 72
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 التقييم : 500
 معدل التقييم : افندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of lightافندينا is a glorious beacon of light
 اوسمتي :

وسام الألفية الثانية وسام ملوك الحصريات وسام العضوية وسام نسائم الشرق 2 

افندينا غير متواجد حالياً


اوسمتي

افتراضي رد: اتيليه ايوب افندى




يعنى اصدق نفسى
يعنى اصدق المثل القائل
التلميذ يفوق استاذه !!!!
طبعا لالالالالا
انتى معلمى واستاذى
متعه كبيره قوى الفوتوشوب استخدامه فى الخير




رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
اتيليه, ايوب, افندى

جديد قسم إبداع ريشة

اتيليه ايوب افندى



الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صبر المصريين فاق صبر ايوب سيادة الرئيس افندينا القسم العام 16 25-06-2018 04:26 AM
تصميم عمدة المصرى افندينا محمد رمضان افندى ليدر سنتر الفلاش 3 25-06-2018 02:04 AM
فن الأنوثة فى اتيليه الحياة !! ابن مصر كافيه نسائم الشرق 3 24-06-2018 03:49 AM
محمد افندى مات ايوا افندينا مات افندينا القسم العام 2 06-09-2016 06:26 PM


الساعة الآن 09:43 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd. Designed by Leader
هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
Ads Management Version 3.0.1 by Saeed Al-Atwi

new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

Security team

This Forum used Arshfny Mod by islam servant
vEhdaa 1.1 by NLP ©2009

upmsha3ry

  تصميم وتكويد ليدر ديزاين